De autodealer met de meest tevreden klanten !


Vind de antwoorden op je vragen in onze rubriek over tweedehands auto's: kopen, bestellen, budget, brandstof, prijs, details, betrouwbaarheid, merk...
We bieden een breed scala aan voertuigen, van nieuwe en gebruikte modellen tot klassieke auto's en auto's voor verzamelaars.
Onze voorraad bevat ook opties voor elektrische en hybride voertuigen om aan alle behoeften en voorkeuren te voldoen.
Wij bieden mogelijkheden voor geveilde, in beslag genomen en/of geëxporteerde auto's uit niet-EU-landen in perfecte carrosserie- en motorconditie, met een zeer lage kilometerstand en zonder ongelukken, tegen zeer aantrekkelijke prijzen.
We hebben inzamelpunten in Frankrijk, Nederland, Luxemburg en Zwitserland. De tarieven die we hanteren zijn in alle landen hetzelfde, wat de aantrekkelijkheid van onze prijzen verklaart
Om een voertuig te bestellen, moet je op de knop Nu bestellen klikken en het formulier invullen.
Zodra je hieronder je bestelling start, reserveren we de auto om ervoor te zorgen dat niemand anders hem koopt terwijl jij je gegevens invult.
Je ontvangt direct een gedetailleerde offerte en bestelformulier waarin het hele proces wordt uitgelegd, samen met extra autofoto's, video's en de volledige onderhoudshistorie.
Afhankelijk van je keuze voor contante betaling of financiering met of zonder aanbetaling, en de herstelmethode die je hebt gekozen, ontvang je de betalingsprocedure. Vervolgens kun je de auto gratis ophalen of bij je thuis laten bezorgen
Om een voertuig te reserveren, klik je op de knop Nu reserveren en vul je het formulier in.
Een auto reserveren betekent dat je de verkoop van het voertuig blokkeert zodat je het aangegeven bedrag via financiering of uit eigen middelen kunt opbrengen.
Een aanbetaling, afhankelijk van de reserveringstermijn, het type voertuig en de gekozen financieringsmethode, is vereist om de auto te reserveren tot het moment van aankoop. Gedetailleerde voorwaarden worden u per e-mail toegestuurd zodra uw reservering is bevestigd
Klik op de knop Een proefrit aanvragen en vul het formulier in om een proefrit aan te vragen.
Omdat afspraken voor een proefrit afhankelijk zijn van de aankoop, moet u een aanbetaling doen om een afspraakdatum te krijgen en de verkoop te blokkeren tot uw proefrit.
We hebben speciale ruimtes waar je een proefrit kunt maken in het voertuig, begeleid door onze chauffeurs en experts. Als je na de proefrit tevreden bent met het voertuig, doe je de betaling door het bedrag van je aanbetaling af te trekken. Als het voertuig niet naar wens is, wordt uw aanbetaling terugbetaald
Zodra je bestelling is bevestigd, ontvang je een volgnummer en een Track ID waarmee je kunt inloggen op ons online platform om de voorbereiding en levering van je voertuig te volgen.
Je kunt in realtime zien hoe je voertuig wordt voorbereid, geprepareerd, afgesteld, wijzigingen en opties toegevoegd als je daarom hebt gevraagd, gerouteerd en afgeleverd.
De afstand tussen het leveringsteam met de dieplader en je huis wordt direct online weergegeven en de levertijd wordt in realtime bijgewerkt, zodat je erbij kunt zijn als je voertuig arriveert. Je kunt ook rechtstreeks telefonisch contact opnemen met het leveringsteam
We bieden een aantal flexibele financieringsopties die passen bij jouw budget.
Ons team zal samen met jou de beste oplossing vinden, of het nu gaat om autoleningen, leasing of gepersonaliseerde betalingsplannen.
We werken met online kredietpartners die niet onderhevig zijn aan traditionele banken en kunnen je kredietvoordelen bieden, zelfs als je een uitstaand krediet hebt of niet in aanmerking komt voor krediet omdat je failliet bent of een verbod...
We bieden betaling in verschillende termijnen, met een minimale aanbetaling die wordt bepaald op basis van je profiel en het type auto dat je hebt gekozen.
De rest van het bedrag moet worden betaald in maandelijkse termijnen over een periode van 6 tot 24 maanden, die kan worden verlengd, en tegen 0% rente. Een dossieronderzoek is verplicht om wanbetaling te voorkomen. Neem contact met ons op voor meer informatie
Onze voertuigen worden gecontroleerd, gerepareerd en getest door deskundige monteurs.
We leveren een volledig onderhoudsgeschiedenisrapport voor elk tweedehands voertuig in onze inventaris. Dit rapport bevat details over de geschiedenis van het voertuig, de inspectierapporten, de kilometerstand, uitgevoerde onderhoudsbeurten, het feitelijke eigendom van het voertuig, de database met gestolen voertuigen en andere specifieke, relevante gegevens.
Bovendien heeft elk voertuig minimaal 12 maanden garantie en een 90-dagen retourbeleid
ANTWOORDEN OP VEELGESTELDE VRAGEN
BETALING VIA OVERSCHRIJVING
Als je een traditionele of online bankrekening hebt, kun je de overschrijving direct online doen vanaf je smartphone, tablet of computer. Je kunt ook naar de bank gaan om de betaling uit te voeren
KENNISGEVINGSTERMIJN
Klanten hebben 14 tot 30 dagen na levering de tijd om een proefrit te maken in het voertuig. Tijdens deze periode is het mogelijk om het voertuig te weigeren, om te ruilen of een terugbetaling aan te vragen, in overeenstemming met de wetgeving voor online aankopen
OMRUILING - TERUGBETALING
Als het voertuig niet aan je verwachtingen voldoet, heb je het recht om het te weigeren, om te ruilen of een volledige terugbetaling te vragen zonder complicaties.
NIET-LEVERING
In geval van niet-levering van het bestelde voertuig heeft de klant het recht om de overdracht te annuleren, een klacht in te dienen en een schadevergoeding te eisen van ons bedrijf. KHDAUTOS is al meerdere jaren actief en heeft nog nooit een klacht gehad in verband met de niet-levering van een voertuig dat op onze verschillende platforms is gekocht.
OPVOLGING NA LEVERING
Na de levering wordt een lokale garage bij u in de buurt aangewezen om de garantie van uw voertuig te waarborgen en eventuele problemen op te lossen. Je wordt gratis opgevolgd gedurende de eerste 5000 km of volgens de specifieke voorwaarden bepaald in je aankoopcontract
DEFECTE VOERTUIGEN
Defecte voertuigen moeten worden gemeld voor het einde van de garantieperiode. In geval van een probleem wordt het voertuig gerepareerd of omgeruild, naast de rechten van de consument op teruggave
ONLINE OPVOLGING
Zodra het voertuig klaar is, wordt per e-mail een voorlopige leveringsdatum meegedeeld. Klanten kunnen de levering ook volgen via een trackingnummer dat hen wordt meegedeeld zodra de offerte is ondertekend en het voorschot is betaald. KHDAUTOS heeft een live online trackingplatform via google maps.
LEVERING VAN HET VOERTUIG
De bezorger neemt contact op met de klant om een specifieke levertijd af te spreken. Er wordt een bevestiging per sms verstuurd en de klant heeft 24 uur de tijd om een wijziging van de levertijd aan te vragen. Als er geen wijziging wordt aangevraagd, wordt de levertijd als aanvaard beschouwd
KOSTEN VOOR TE LATE LEVERING DOOR DE KLANT
Als de klant niet binnen 3 dagen reageert op de e-mail waarin de leverdatum wordt vastgesteld, behoudt het bedrijf zich het recht voor om opslagkosten van €15 per dag in rekening te brengen of om de bestelling te annuleren en de gemaakte kosten in mindering te brengen.
AFLEVERADRES NIET BEREIKBAAR
Als het afleveradres moeilijk bereikbaar is, kan de levering worden uitgesteld of gewijzigd. De bezorger zal een alternatief aanbieden, zoals bezorging op een toegankelijke parkeerplaats in de buurt van het oorspronkelijke adres. Dit proces zorgt voor een duidelijke en veilige transactie en garandeert de kwaliteit en conformiteit van de geleverde voertuigen.
ZIJN DE FOTO'S REALISTISCH EN BETROUWBAAR?
De foto's en het 360°-zicht van elk voertuig worden genomen na een zorgvuldige voorbereiding, om je alle details te tonen, zowel van binnen als van buiten. We streven ernaar om je volledige transparantie te bieden. Daarom vind je op onze website ook een document met details over eventuele gebreken van het voertuig, vergezeld van foto's en nauwkeurige beschrijvingen. Ons doel is om je volledige en eerlijke informatie te geven, zodat je met vertrouwen kunt kopen, met een duidelijk beeld van de kwaliteit van het voertuig dat je zult ontvangen.
CONTROLE VAN DE STAAT VAN HET VOERTUIG
Bij aflevering wordt een rapport opgesteld om te controleren of :
• Alle accessoires en documenten aan de klant werden overhandigd.
• De algemene staat van het voertuig overeenkomt met de beschrijving die bij de bestelling werd gegeven.
• De klant aanvaardt de levering zoals ze is.
LATE LEVERING
CIn overeenstemming met artikel L216-2 van de Franse consumentenwetgeving heeft de klant, behalve in geval van overmacht, het recht om het contract te ontbinden als het bedrijf het voertuig niet binnen de op de bestelbon vermelde termijn levert.
Om dit te doen, moet de klant een aangetekende brief met ontvangstbewijs of een schriftelijk bericht op een duurzame drager sturen, waarin hij het bedrijf vraagt om het voertuig te leveren.
Als het bedrijf het voertuig niet binnen de gestelde termijn levert, wordt het contract geannuleerd zodra het bedrijf het annuleringsverzoek en het annuleringsformulier per aangetekende brief ontvangt, tenzij het bedrijf het voertuig inmiddels heeft geleverd.
WEIGERING VAN LEVERING
Als de klant weigert het voertuig in ontvangst te nemen en wil annuleren, moet hij/zij het bijgeleverde annuleringsformulier invullen en rechtstreeks aan het leveringsbedrijf overhandigen. De regels van het “Herroepingsrecht” zijn ook in dit geval van toepassing.
HERROEPINGSRECHT EN PROCEDURE VOOR HET RETOURNEREN VAN HET VOERTUIG
Klanten hebben veertien (14) dagen vanaf de datum van levering van het voertuig om hun herroepingsrecht uit te oefenen, zonder dat ze hiervoor een reden hoeven op te geven of boetes hoeven te betalen. Om de bestelling te annuleren, moet de klant het bedrijf het volledig ingevulde herroepingsformulier, dat bij het bestelformulier is gevoegd, sturen binnen de hierboven aangegeven termijn.
De klant moet kunnen bewijzen dat hij gebruik heeft gemaakt van zijn herroepingsrecht. Als de klant ervoor kiest om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, moet hij alle documenten en accessoires die bij de levering werden overhandigd en die vermeld staan op het leveringsverslag, samen met het voertuig teruggeven. Het bedrijf zal het voertuig ophalen op de plaats waar het werd geleverd.
Het bedrijf zal het voertuig onderzoeken en een inruilrapport opstellen. Dit onderzoek is gebaseerd op de documenten over de staat van het voertuig die aan de klant zijn verstrekt bij de bestelling en op het leveringsrapport.
In overeenstemming met artikel L121-17 van de Franse consumentenwetgeving zijn in geval van terugtrekking alle kosten voor het terugbrengen van het voertuig voor rekening van het bedrijf. De klant moet het voertuig uiterlijk 14 dagen na levering retourneren. Het is belangrijk op te merken dat deze herroepingsbepalingen niet van toepassing zijn op rechtspersonen, noch op natuurlijke personen die handelen in het kader van hun commerciële, industriële, ambachtelijke, vrije of landbouwactiviteit.
TERUGBETALINGEN
De uitoefening van het herroepingsrecht, zoals hierboven gedefinieerd, zal resulteren in de terugbetaling van de door de klant betaalde bedragen met betrekking tot de bestelbon (hierna de “terugbetaling” genoemd). Deze terugbetaling zal plaatsvinden binnen 14 dagen na ontvangst van het herroepingsformulier. De terugbetaling na annulering van de bestelling zal worden uitgevoerd via bankoverschrijving of cheque, afhankelijk van de keuze van de klant.
WETTELIJKE CONFORMITEITSGARANTIE
In overeenstemming met artikelen L211-4 en volgende van de Franse consumentenwetgeving geniet de klant van de wettelijke conformiteitsgarantie. Het bedrijf verbindt zich ertoe om goederen te leveren die conform het contract zijn en is verantwoordelijk voor elk gebrek aan conformiteit dat aanwezig is op het moment van levering. In het geval van een gebrek aan overeenstemming zal het bedrijf beslissen of de goederen worden hersteld of vervangen.
WETTELIJKE GARANTIE TEGEN VERBORGEN GEBREKEN
In overeenstemming met artikelen 1641 en volgende van het Franse Burgerlijk Wetboek is het bedrijf gebonden aan de wettelijke garantie tegen verborgen gebreken in de verkochte goederen. Deze garantie is van toepassing als de gebreken de goederen ongeschikt maken voor het beoogde gebruik of dit gebruik zodanig verminderen dat de klant de goederen niet of tegen een lagere prijs zou hebben gekocht als hij van de gebreken op de hoogte was geweest..
Lijst van onderdelen die onder onze garantie vallen: 1. Motor 2. Transmissie Transmissie 3. Remsysteem 4. Stuurinrichting 5. Wielophanging 6. Elektrisch systeem 7. Airconditioning 8. Uitrusting en accessoires
Onze voertuigen worden zorgvuldig geïnspecteerd en verkeren in uitstekende staat voordat ze te koop worden aangeboden. Ze worden geleverd met een volledige onderhoudshistorie en een garantie van maximaal 48 maanden. Bij aflevering zullen we je dichtstbijzijnde partnergarage aanwijzen om eventuele reparaties of onderhoudsbeurten uit te voeren die onder de garantie vallen.
IS HET MOGELIJK OM DE AUTO TE BEKIJKEN EN ER EEN PROEFRIT IN TE MAKEN ?
Ja, je hoeft alleen maar het proefritformulier in te vullen bij de dealer of in een van onze showrooms als het voertuig lokaal beschikbaar is. Zodra de formaliteiten zijn afgerond en de voorwaarden zijn gevalideerd, wordt een afspraak gemaakt en wordt u ingepland voor de proefrit bij de dealer. We herinneren je eraan dat je een aanbetaling moet doen om je afspraak te bevestigen. Zodra de proefrit heeft plaatsgevonden, kunt u uw aankoop bevestigen met toevoeging van uw aanbetaling, of in zeer zeldzame gevallen kunt u geldige redenen opgeven (voertuig komt niet overeen met de foto's, belangrijke defecten worden niet vermeld, enz.

Meld je aan om onze exclusieve aanbiedingen te ontvangen